Råd för att överleva

2014



Gissa vad?! Idag hade jag min sista mattelektion i mitt liv (förhoppningsvis)!!! Haha det var ett evigt tjat om matten men det är det mitt liv har bestått utav sen i måndags.. Men från och med fredag kommer ni aldrig mer läsa ordet matte på den här bloggen.. Om jag nu överlever NP och kan forstätta blogga över huvudtaget..
 
Min matte lärares tips för att klara NP imorogn var att vi skulle gå och lägga oss så tidigt som möjligt, typ efter kvällsmaten men helst innan och sedan äta så mycket vi bara kan till frukost, typ en hink med gröt.. Det var iallafall så jag tolkade det för hon ska att vi skulle göra det för att göra bra ifrån oss på provet.. Haha då behöver jag 10 hinkar med gröt och en hel limpa! 
 
På tal om mat så fick det här bli mitt fika efter skolan, en smoothie på yoghurt, mjölk, banan och hallon med lite kokos på toppen (Mest för att fotot skulle bli roligare..)!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?