Blandade känslor

2014



 
Imogon blir jag 18 och jag kan inte fatta det, som jag längtat efter den dagen!! Men nu de senaste året har jag faktiskt börjat få lite åldersnoja... Jag ser fram emot den här dagen men samtidigt inte då det är ett år närmare att bli vuxen och det känns som att tiden går så extremt fort, för fort för min smak. Vist vill jag bli vuxen men när jag fyllt 20-22 så hade jag gärna stannat i åldern om jag kunnat. Det är inte det att jag är rädd för att bli gammal utan för att inte hinna göra alla saker som jag skulle vilja göra. 
 
Ett exemepl är att resa. Jag har så sjukt många resor jag vill göra men grejen är att jag vill göra dom nu. Nu när jag är i den här åldern. Inte sen. Jag vill inte vänta tills jag är närmare 25 utan jag vill göra allt nu, helst idag om jag hade fått. Och det är just det jag är lite nojig över, tiden. Att hinna göra allt det här innan jag blir "gammal". 
 
Dock är jag ju väldigt taggad på att fylla 18 (men äldre vill jag inte bli!!), det känns som en enorm firhet att komma upp i den åldern då man får bestäma över sig själv. Exempel får jag gå ut, skaffa en tatuering, ta körkort, boka hotell utan målsmans tillstånd och sjukanmäla mig själv från skolan. Haha den sista gillar jag! 



Jessica

http://photohugs.se

Grattis på din dag!

Svar: Tack!! :D
Jennifer Smedberg


Ninni - Foto & Vardag

http://ninnzan.se

¨h va roligt :) grattis

Svar: Tack! :D
Jennifer Smedberg


Joe

http://yoginijoe.blogg.se

Kul! :) grattis!!

Svar: Tack! :)
Jennifer Smedberg


Superhärliga bilder! :) Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?