Lite smått panikslagen

2014



 
Jag älskar stilen Nissan har när hon ska ta sig ner från skåpen.. Haha hon försöker kana ner sådär så långt som möjligt innan hon inser att hon måste hoppa..! 
 
Och på tal om djur så kan jag berätta att jag är absolut livrädd för grodor och paddor, det är nästan löjligt hur rädd jag är för dem. Nu är det så att förra våren så byggde mamma en damm i trädgården och nu den här våren hittade vi 2 fullvuxna grodor i den, väldigt ovälkommna enligt mig. Jag har hela tiden tänkt "Tänk om det kommer grodor hit nu pga. vatten, då dör jag" och nu har min mardröm slått in. Dock så har det gått ett tag nu utan att jag sätt dom så jag fick ett litet hopp om att dom kanske flyttat.. Tills förra veckan då jag upptäckte typ 1 miljon små svarta prickar på botten av dammen. Jag och mamma kom fram till att det inte behöver vara grodyngel, att det nog bara är något från någon växt eller liknande men den idéen sprack kanska snabbt. Nu har nämligen dom där små prickarna fått svans och dom simmar glatt omkring i dammen, med andra ord en miljon grodyngel och jag är officiellt död. 
 
Mamma har nu fått ett råd av mig, antingen ser hon till att få upp alla de där grodynglena ur dammen eller så ska jag personligen tömma varenda kvadratcentimeter av dammen på vatten när hon sover.. Vi får se vad hon väljer! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?