Förstört

2014



Efter och före
 
Förut idag var jag vid frisören för mitt hår var extremt slitet, det gick knappt att borsta det. Jag sa till frisören att hon fick ta så mycket som hon visade att hon ville ta, ca 8 cm och gud vad jag ångrar det nu! Ja det var slitet men som det är just nu så skulle jag hellre vilja ha mitt gamla hår tillbaka! Det är sjukt kort nu!! Haha jag har aldrig gråtit över mitt hår förut men gud vad jag har gjort det de senaste 2 timmarna! Tårarna vill inte sluta rinna och allt suger i princip just nu. Jag har aldrig varit rädd över att gå till frisören heller men efter det här tänker jag aldrig gå och klippa mig igen, de gångerna jag behöver göra det så kommer jag att göra det själv hemma. Mitt hår är enligt mig extremt fult just nu och jag känner mig sjukt obekväm i det, nu länktar jag bara tills det blir längre igen! 



Henrietta

http://ettass.blogg.se

Åh så synd att du inte gillade det :( Vet exakt hur det känns! Klippte inte mig på över 2 år efter att det hände till mig och mitt hår mår bra!

Svar: Ja till frisören kommer jag inte att gå tillbaka..! :)
Jennifer Smedberg


Anonym

Det var ju superfint!

Svar: Roligt någon tycker! :) Själv är jag inte nöjd :S
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?