Bra nyheter

2014



 
Igårkväll fick jag reda på att alla lektioner idag är inställda så det innebär att jag kunde vara hemma och ta sovmorgon idag, dock vaknade jag tjugo i 9... Nu har jag iallafall lång-ledigt tills på måndag då vi är lediga från skolan tor-fre. 
 
Inte nog med det så knackade det på dörren imorse och där stod posten med mitt paket från Forever21! Haha jag har haft haft det som julafton hela morgonen! Om ni är intresserade vad som finns i får ni säga till! Och Isabelle, det är ingen tull, eller jag åkte inte på någon iallfall! :) 



Isabelle Olofsson

http://isabelleolofsson.se/

Men va bra!!! :D Får jag fråga hur mycket du beställde för? Tullen brukar vara beroende på hur mycket man beställer hem, ju mer ju större risk att fastna i tullen! Vill se allt du köpte! :D

Svar: Ja jätte bra! Jag beställde för ca 800 kr tror jag och vad jag köpte kommer nog upp på bloggen imorgon! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?