En bättre dag

2014



Ett fruktträd i vårat uterum blommar just ni för fullt så det blir en hel del bilder på det.. De här är bara de första bilderna så jag kommer antagligen tjata ned bloggen med bilder på det i brist på annat! 
 
Idag är det tisdag och det innebär 2 saker, att min lillebror fyller år och att vi är lediga imorgon! Min dag har hitintills bestått av medialektion hela förmiddagen och då fick jag och min grupp klassrummet för oss själva för alla andra var någon annan stanns. Vi tittade på lite av det vi filmat men det mesta av tiden ängnade vi åt att bestämma smink till skådis och lyssna på musik.. En väldigt bra lektion! 



Jättefina Bilder ju!

Svar: Tack!! :)
Jennifer Smedberg


Fina bilder! Vilken kamera använder du?

Svar: Tack!! Jag använder en Canon EOS 600d :)
Jennifer Smedberg


Annster

http://annster.se

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?