Vad är chansen

2014



För något år sedan när jag skulle sova så hittade jag en spindel i min säng, eller den rättare sagt kröp den brevid mitt huvud. Jag fick självklart panik och sedan dess har jag varit extremt rädd för spindlar och jag har sedan dess varje kväll innan jag gått och lagt mig lyft på madrassen och kuddarna uppe vid huvudet för att kolla så att allt är okej. 
 
Men igårkväll när jag låg och kollade på min mobil precis innan jag skulle sova så ser jag hur det rör sig i ögonvrån och av ren vana så tittar jag dit, och vad springer inte in under kudden då om inte en spindel! Vad är chansen liksom? Att det ska komma en till spindel precis på samma ställe när jag ska sova? Båda händelserna har sett exakt lika dana ut; Det är mörkt i rummer, jag håller på med mobilen, ser något i ögonvrån, tittar dit, spindel. Fy fan vad jag hatar det här! Efter så försökte jag hitta spindeln för jag vägrade att  gå och lägga mig i den sängen igen om inte spindeln var borta men efter att jag suttit på mitt golv en bra stund så gav jag upp och gick ut och satt mig i soffan. Där sommnade jag tillslut någon gång runt 3 och jag har inte sovt bra inatt! 
 
Haha idag måste jag vända upp och ned på sängen, städa hela mitt rum och möblera om så att sängen inte står lika mycket intill väggen som nu, annars vågar jag inte sova där inatt! 
 
 
 



olivias | mode, foto & vardag

http://olivias.webblogg.se

så fina bilder!!

Svar: Tack!! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?