Las Vegas

2014



 
Den här veckan när mina kusiner har varit här har det blivit en del spelande, framför allt yatzy vilket jag tycker är ganska tråkigt egentligen.. Men jag har varit med och spelat och gud vilken tur jag haft, inte för att skryta eller något men jag vann nog alla gånger  förutom någon förlust :P. Haha min morbror sa vid flera tillfällen att jag borde åka till Las Vegas och vinna lite pengar för att jag hade sån tur! 
 
Den här tisdagen har jag inget bättre för ig så jag ska ta tag i mitt rum som verkar ha fått eget liv.. Kläderna klättrar ut ur garderoben och lägger sig där dom vill och sminket får ben och går från sminklådan till att ligga huller om buller på skrivbordet. Dax att städa! Jag har även hunnit med en promenad på 2.6 km som var hur skön som helst! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?