Jag klarade det

2014



Något jag tycker är svårt är bloggdesign och det vet jag att många nadra också gör. Men sedan jag skaffade blogg har jag lärt mig så sjukt mycket och nu anser jag att jag faktiskt börjar bli ganska duktig för jag har lärt mig så sjukt mycket på de sista veckorna då jag både har gjort om min egna design och hjälpt andra. Det är så roligt att hjälpa andra som blir glada och visar sin uppskattning,  man känner att man faktiskt har lärt sig något och inte är helt vilse i djungeln bland alla koder. 
 
Igår så upptäckte jag att det inte fanns något arkiv i min design så ni som läsare kunde inte gå tillbaks till i exempel juli och läsa där. Jag vill självklart ha ett arkiv så jag började fundera hur jag skulle få dit just mitt, med alla mina gammla inlägg. Jag tänkte att det säkert skulle vara jättesvårt men efter några minuters testande så lyckades jag faktiskt! Haha gud vad glad jag blev för en sådan liten grej!! Men nu sitter arkivet där iallafall och det funkar hur bra som helst! 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?