Ingen lust

2014



Jag har sjukt dåligt samveta för att jag inte har skrivit något här de senaste dagarna men jag har varit trött och inte haft någon lust. De senaste veckorna har jag funderat på att ta bort bloggen just för att jag känner sådan press att skriva här och den pressen får jag för att jag inte vet vad jag ska skriva om. Jag har bloggtorka på hög nivå och känner mig inte inspirerad för fem öre. Så för nuläget tänker jag fortsätta att försöka blogga och så får vi se om jag får lusten tillbaka eller om den försvinner ännu mer.. 
 
 
 



Ibland har man inte lust. Tråkigt att det ska kännas att du måste skriva bara för att du har en blogg. Så ska det ju inte vara. Man ska kunna skriva när man vill men också inte skriva om man inte vill :)
Fin katt på bilderna.

Svar: Ja jag hoppas att jag går förbi det här tråkiga och släpper all press och börjar skriva för att JAG vill! :)
Jennifer Smedberg


så söt! :)

Svar: Tack vist är hon! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?