Påskris

2014



 
 
Kvällen har varit mindre bra då jag blev sjukt sur förut. Vi hade bestämt att vi skulle hämta mat ikväll för att Jakob spelade bandy så mamma skulle inte hinna/orka laga någon mat efter. Så jag stanade hemma och då ringer dom och säger att vi ska gå ut och äta istället och att de kommer hem och hämtar mig om ett tag. Jag blir sjukt sur för då går jag med mjukisbyxor, oduchad och håret i ett fågelbo på huvudet och är mitt uppe i att städa klart rummet. De förväntar sig att jag ska släppa allt och springa och göra mig i ordning. Visst det skulle jag kanske kunna göra men jag hatar "överraskningar", vi hade en plan och då förväntar jag mig att vi håller oss till den. Jag vill veta innan så att såna här sitvationer inte uppstår för det är bland det värsta jag vet. Ska man exempel gå ut och äta vill jag veta det på förmiddagen så att jag hinner, idag hade jag exempel kunnat börja städa några timmar tidigare så jag hunnit med allt!!
 
 Iallafall så åkte jag inte med i ren protest och för att jag helt enkelt inte ville, jag var inställd på att vara hemma och då tänker jag ockå vara det. Nu har jag ännu inte ätit något sen i förmiddags så jag ska gå och kolla om det finns något i det toma kylskåpet. Förlåt för argt inlägg.. 



Joe

http://yoginijoe.blogg.se

Usch då....hoppas du hittar ngt i kylen :)

Svar: Det gjorde jag efter lite letande! :)
Jennifer Smedberg


biggeros

http://biggeros.blogg.se

Jag förstår precis vad du menar. Jag måste ut och plocka törnris innan påsk. Här hittar jag inte påskris.

Svar: ja något måste man ha till påsken, mitt ris har slagit ut nu! :)
Jennifer Smedberg


Linn Johansson

http://linnjohs.blogg.se

Så fint! Vad tycker du bäst om att fota? :)

Svar: Tack! Svår fråga men nu på våren gillar jag att fota blommor/natur! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?