Ny design

2014



Nu har jag suttit både igår kväll och imorse och fixar med en ny design till bloggen och för en gångs skull känner jag mig faktiskt nöjd! Jag är nöjd med formen, färgerna men det jag är nöjdast med måste vara headern! Ser ni att det är ett bildspel som byter bilder? Haha jag lyckades! Dock vet jag inte om jag ska ha bilderna jag har i den nu men om jag ska byta måste jag ut och fota nya först!  Vad tycker ni? 
 
Update! Glömde att skriva att det är Sanna på sannasrum.se (finns länk i menyn) som gjort designen. Men sen så har jag fixat headern med bildspelet själv och flyttat upp menyn högre på sidan! 
 
 
Bilderna i headern: 
 



Louise

http://vitmossa.blogg.se

Jag tycker inte bilderna passar ihop. Inte funderat på att ha samma typ av bilder i headern istället? :) Annars var designen väldigt fin

Svar: Tack! Ja jag funderar på det, jag är ju som sagt tveksam över dem jag har nu.. Jag måste komma på något bra "tema"! :)
Jennifer Smedberg


frukallgren.blogg.se

http://frukallgren.blogg.se/

Riktigt snygg blev den! Tycker bilderna i headern funkar bra! Kan ju bytas sen när det blir lite somrigare och härligare väder :D

Svar: Tack! Ja jag tänker lite så med :D
Jennifer Smedberg


Joe

http://yoginijoe.blogg.se

Ja, super snygg blogg har du! Vilket tema har du? Eller har du köpt en design från ngn annan?

Svar: Tack! All cred till Sanna på sannasrum.se! Jag hittade den bland hennes gratis designer men sen har jag fixat hedern själv! :) (finns länk i menyn)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?