Dålig kvalitet

2014



 
Någon som vet hur jag ska få bättre kvalitet på bilderna när jag laddar upp dem här? Ni kanske har samma problem men jag tycker att kvaliten försvinner väldigt mycket när man lägger upp dem på bloggen..? 
Ett exempel är den här bilden då bokstäverna på tangenterna förlorar sin skärpa! 
 
 
 
 



Madde

http://www.cochise.se

Det är jättesvårt att göra bilderna rättvisa när man laddar upp dem, men för mig hjälper det att förminska dem innan i den storlek de laddas upp på bloggen. Jag laddar t.ex upp mina bilder i 700px för det är så stort jag får plats med, och då förminskar jag dem till 700px i photoshop innan jag laddar upp dem...det hjälper lite iallfall :)

Svar: Ja det gör jag också och det hjälper lite, men jag blir ändå inte nöjd! :)
Jennifer Smedberg


Madde

http://www.cochise.se

Nä förstår det...säg gärna till om du får något bra tips eller kommer på hur man ska göra :)

Svar: Absolut! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?