Plugg och läkaren

2013



 
Idag skulle jag ha haft upp inlägg om vad det var i paketet och september favoriter men lite annat kom i vägen.
 
Igår var jag vid läkaren för att ta blodprov osv. och efter det pluggade jag. Hon som tog plodproven var inte rolig. Först skulle hon ta ett vanlig i fingret men grejen var att hon inte förvarnade mig utan hon gjorde det bara och försiktig var hon inte heller. Sen skulle hon ta ett i armvecket och där var det samma sak igen. Hon gjorde det bara och fy vad ont det gjorde! Jag brukar inte tycka att det gör ont att ta sprutor men hon var inte rolig att ha och göra med!  
 
Sen idag så skulle vi ha börjat halv 10 men när jag vaknade första gången fick jag reda på att första lektionen är inställd så jag beslutade att sova ett tag till. När jag vaknar nästa gång får jag veta att den andra lektionen också har blivit inställd så jag kunde sova änne längre. Allt slutade med att vi började 12.15 och slutade 13.25! Väldigt bra dag!  Så efter skolan har jag bara pluggat matte och jag känner att jag börjar förstå lite mer nu vilket är skön! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?