Klar

2013



Nu är jag äntligen klar med plugget inför provet imorgon, jag hann till och med att skriva klart min text till spanskan och skicka in den!
 
Om ni  precis som jag svårt att plugga inför ett prov och komma ihåg saker så kan jag rekommendera att skirva en kort sammanfattning om det som kommer på provet. Ett annat tips som funkar för mig är att rita så mycket det går för då ser man det på ett annat sätt. I mitt fall så kommer det komma frågor om kolets och kvävets kretslopp så jag ritade upp det hela och för att göra det ännu tydligare och inte så tråkigt fyllde jag även i vissa saker med färg. Haha för mig gäller det att verkligen att göra allt så tydligt som möjligt även om det innebär att man måste gå ner på lågskole nivå! Har ni något pluggtips? 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?