Trasig

2013



 
Tänkte bara förvarna för att den kommande tiden (vet inte hur länge) kommer jag bara blogga med mobilbilder eller mammas digitalkamera då min system har gått sönder. Det var igår när jag städade så fastnade jag i snöret till den och den ramlade i golvet. Det var objektivet som fick ta emot smällen och det var också det som gick sönder, det delade på sig och det lossnade några små saker.
 
Själva kamerahuset vet jag inte hur det är med än men grejen är det att när objektivet fick sig en smäll så "fastnade" det också på kameran. Det går inte att ta av objektivet utan det sitter där det sitter. Jag vågar inte försöka vrida på det för mycket i hopp om att det ska gå av så vi lämnade in det till Elgiganten idag. Dom sa också att dom inte vågar vrida på det för mycket så vi fick lämna kvar kameran där och nu hoppas jag bara på att dom lyckas laga den och att jag får tillbaks den snart! Jag klarar mig inte utan den allt för länge! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?