Lite nytt

2013



Jag sa ju att jag va på stan förra veckan och köpte lite saker som beövdes! När jag kom hem så fotade jag sakerna och det var roligt att ta tag i kameran igen då jag inte fotat på ett tag. Jag hittar inget intresant att fota ute den här årstiden men såfort våren kommer igång lite mer så blir det att gå ut och leta redan på saker att fotografera. 
Så med det här inlägget tänkte jag visa vad jag fick med mig hem! 
 
Mitt puder var nästan helt slut så tänkte att det var lika bra att köpa ett nytt! Innan så hade jag Isadora Anti shine powder men eftersom att min hy har blivit så torr så funkade inte det så bra längre. Så den här gången provade jag Isadora velvet touch powder och det funkar mycket bättre för min hy. Jag gillar isadoras puder för att de är lätta att hitta i ljusare nyanser som är bra för mig med som är blek. Det kostar ca 120kr. 
 
Jag har aldrig gillat torr-shampoo och det har gjort att jag inte använt det på evigheter men eftersom många har pratat om att batiste´s ska vara bra så bestämde jag mig för att prova det och ge hela grejen en ny chans! Jag har inte hunnit prova det ännu men om ni är intresserade så kan jag skriva om vad jag tycker om den senare! Kostar ca 70 kr! 
 
Finns inte så mycket att säga om den här produkten mer en att jag älskar den! Läppbalsamet ger lite färg, glans och återfukar mina läppar jätte bra. Två tummer upp! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?