Dag 8: min favorit hårprodukt

2013



Eftersom det inte blev någon "dagens utmaning" igår så blir det istället 2 idag!
 
Andra utmaningen för idag är: Min favorit hårprodukt och jag tänkte visa er mina 2 produkter som jag älskar! 
 
Orofluido- En olja som gör håret mjuk, ger glans och och är bra om det är ostyrigt. Det bästa med den är oljan är att den luktar vanilj och inte gör håret fett. Jag har bara 3 ord, jag älskar den! Den kostar ca 229 på lyko.se men min kommer från frisören! 
 
Schwarzkopf, gliss hair repair- Jag använder den här när håret är svårt att borsta ut eller om det är ostyrigt. Det är väldigt bra om håret känst torrt med mera.. Jag vet inte vad jag ska säga mer men jag älskar den här produkten också! Jag vet inte vad den kostar men runt 60 kanske? 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?