Dag 5: mitt favorit smink

2013



Det var egentligen tänkt att det här inlägget skulle komma upp igår men efter top model när jag skulle ladda upp det hade internet försvunnit!? Men nu funkar det iallfall! :)
 
Dag 5 av utmaningen är alltså mitt favorit smink! Jag gillar smink och är en sån person som kan sitta framför spegeln och leka och testa nya sminkningar i evigheter. Därför tänkte jag nu presentera mina favorit produkter inom smink! 
 
 
Lumene eyeshadow primer - Jag har använt den här primern till ögonen i ca 2 månader nu och jag älskar den! Den är mjuk och lättarbetad och den framhäver färgen i ögonskuggan. Det bästa är att ögonskuggan sitter hela dagen utan att den försvinner helt plötsligt! Den kostar 109kr och även fast det ser ut att va väldigt lite så räker den länge! 
 
 
L'oréal Paris Superliner Gel Intenza - Jag fick den här gel eyelinern i julklapp och den är underbar, den är vattenfast och sitter hela dagen! Jag använder vanligtvis inte den till vardag utan till lite mer speciella tillfällen. :) Den kostar ca 125kr! 
 
 
Max Factor Colour Elixir Lipstick, 715 - Jag använder inte läppstift så ofta men om jag gör det så är det den här jag väljer. Det jag gillar med den är den klara röda färgen och till skillnad från vissa andra läppstift så är den här vårdande mot läpparna! Den sitter länge på läpparna också! Ca 125 kr på Kicks! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?