Dag 4: favorit film/serie

2013



Desperate housewives / Vampire Diaries / OTH / OC / Gossip girl
 

Den här dagens utmaning kan nog vara den svåraste utav dem alla! Jag är en film/serie nörd och har jätte svårt att välja vilka som är mina favoriter av allat jag kollat på.. därför tänker jag göra på mitt lilla egna sätt och bomba er med filmer och serier! 
 
På bilden ovan ser ni dom serier jag har hemma och jag älskar allihop men OTH ligger extra varmt om hjärtat! 2 andra serier som jag älskar lika mycket men inte har köpt är Pretty little liars och Hart of dixie. Jag skulle vilja säga att alla serier är ganska lika fast med helt olika berättelser med dom har en sak gemensamt, börjar du se så är du fast sen!  
 
 
Nu tänkte jag visa ett par filmer jag gillar... (säger det redan nu, förlåt för långt inlägg..) 
 
Step up revolution / Footloose 2011 / Step up 2 / Center stage Turn it up
 
 En av alla film typer jag gillar är såna som innehåller dans! På bilderna ovan ser ni 4 av väldigt många som jag gillar och jag rekommenderar att ni ser alla! :P Nedan är en trailer till Footloose! 
 
 
LOL / Mean girls 2 / The last song / The lucky one / A cinderella story: Once upon a song
 
Jag älsakr också alla typiska "tjej" filmer och sånt finns det mycket av.. ovan är 5 stycken som jag kom att tänka på just nu men det finns tusentals flera som jag gillar. Utöver "tjej" filmer så gillar jag också alla filmer som disney har visat och då syftar jag på Hige school musical, camp rock osv. 
 
 
Abduction / Rock of ages / Alla twilight filmer / The hunger games
 
Nästa "kategori" är lite blandad... Jag har med den för att visa att jag gillar de flesta filmerna och det behöver inte vara enbart "tjej" filmer! Tänkte inte skriva så mycket mer här så det får bli en till trailer: 
 
 
Soul surfer / Blue crush 2
 
Sist men inte minst så älskar jag filmer som dom surfar i! Jag tror att jag gillar dem dels för att jag själv skulle vilja kunna surfa och för den där speciella känslan man får när man tittar på dem. Allt känns så fritt i filmerna och jag bilr glad av att se på dem.. Obeskrivligt! 
 
 
 
 
Förlåt för långt inlägg men jag var tvungen! :P








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?