Dag 1 - om mig

2013



Ja då var det dags för dag 1 av utmaningen! Dag 1 är om mig själv typ fakta, mitt första inlägg här på bloggen var också om mig själv så för vissa kanske det blir en uppretning men jag tänkte att de nya läsarna kanske också vill veta lite om mig! :)
 
Jag heter jennifer, är 16 år och bor på Gotland som ni kan se i min profil!
Jag går första året med samhälle på gymnasiet men har inte valt inriktning ännu, det står mellan media och beteende.
I framtiden skulle jag vilja jobba med foto eller barn.
Jag älskar att fota och gör det med min Canon EOS 60d, jag kommer skriva mer om på dag nr 3 av utmaningen! Förutom att fotografera så älskar jag att se på film/tv-serier och jag skulle nog kunna kalla mig själv lite av en film nörd! :P Till exempel är jag besatt utav One Tree Hill och Gossip girl..
Jag är livrädd för grodor och spindlar! Spindlar och jag dock bara varit rädd för i ca lite mer en ett halvt hår.
 
Eftersom jag inte riktigt vet vad jaf ska skriva så kör jag på 20 snabb frågor också!
 

1. Hund eller katt
2. Klänning eller byxor
3. eller cykla
4. Varmrätt eller efterrätt
5. Tv eller dator
6. Båt eller flyg
7. Hamster eller marsvin
8. Äpple eller banan
9. Lägenhet eller villa
10. Surt eller sött
11. Godis eller glass
12. Sjunga eller dansa
13. Aldrig få smsa eller aldrig ringa
14. Blont hår eller mörkt hår
15. Nattuggla eller morgonpigg
16. Guld eller silver
17. Sminkad eller osminkad
18. Ta kort eller va med på kort
19. Sommaren eller Vinter
20. Göteborg eller Stockholm

Om ni har fler frågor är det bara att fråga! :)

 









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?