Klantigt värre

2013



 
 
Hej! Jag hade ju sagt att ni skulle få se bilder på sminkbordet idag men jag glömde helt bort det så jag lovar att det kommer upp imorgon! 
 
 Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har den vanliga ångesten som kommer krypande varje söndag... jag hatar att behöva gå upp tidigt på morgonen men imorgon får jag iallafall en liten sovmorgon eftersom att jag börjar halv 10.
 
Dagen har bestått av att ta se på film, målat och umgåtts med mitt knä till golfboll. Anledningen till att mitt knä just nu ser ut som en golfboll är helt enkelt att jag är ganska klantig ibland.. Jag skulle springa efter min lillebror och när jag skulle svänga inomhus så kan vi väll säga att det var lite halt på golvet.. Det slutade med att jag halvt sprang in i väggen och eftersom den inte fångade mig så landade jag iställert på golvet där jag slog i knä, höft och arm. Jag är inte så stolt över den här händelsen men jag bjuder på den ändå! Så igår va mitt knä typ dubbelt så stort som i vanliga fall och idag är det fortfarande svullet och jäkligt blått. Jag säger det bara, spring inte inomhus :p 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?