En ny blogg!

2012



Hejsan! 
För er som inte vet så heter jag Jennifer och är en 16årig tjej som bor på lilla Gotland! Jag har bloggat på http://cliiick.blogg.se/  enda fram tills nu då jag tyckte att det var dags för en liten "nystart". 
I stort sätt så bloggar jag om mitt liv, men om jag ska nämna något specielt så kommer det dycka upp en hel del inlägg med mode och musik. Men framförallt så bloggar jag om foto för det är bland det bästa jag vet! Jag fotar exakt allt som går att ta kort på och jag använder min Canon EOS 60D som jag köpte för någon månad sedan.
 
Lite mera om mig själv är att jag börjat mitt första år på Richard Steffengymnasiet där jag går samhällspogrammet och jag kommer förmodligen välja media som inriktning till år 2.
Något mera en bara foto som jag gillar är filmer/TV-serier. Jag skulle nästan kalla mig lite av en film nörd... Ett exempel är att jag är helt beroende av One Tree Hill!
Om ni undrar något mera så är det bara att fråga! 
 
(Har inte riktigt bestämt om jag gillar designen ännu men den får duga tills framöver!) 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?