Mina 4 måsten!

2012



Här kommer en lista på dom 4 saker jag inte skulle klara mig utan nu i höst/vinter! Dom här sakern är ett måste så fort jag går utanför dörren! 
 
 
1. Halsduken! Vem vill inte ha en varm halsduk nu i vinter?! Min halsduk kommer från Gina tricot och kostar 99kr. Den är mjuk och varm och håret blir inte statiskt av den! Kan det bli bättre? :) 
 
2. Utan mössa och vantar skulle mina öron och fingrar ramla av. Så ett stort MÅSTE! 
 
3. Skor!! Alla skorna på bilderna kommer från skopunkten och jag köpte nyligen dom svarta med nitar. Skulle gärna köpa dom bruna med snörning också om plånboken skulle haft lite mera innehåll.. :) Dom svarta och dom bruna jag har på mig kanske inte är dom varmaste men med att par tjockare strumpor så blir det perfekt! 
 
4. Musik. Jag behöver väll inte säga så mycket mer om det.. Utan musik vore livet ganska tråkigt! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?