Botten

2012



 
Jag har säkert sagt det tidigare men jag hatar verkligen att hålla på med bloggdesign! Den här gången slutade det med att jag satt och tog kort på botten av en vattenflaska.. haha jag gör allt för att slippa hålla på med alla dessa koder! ;)
Men ni kan ju iallafall se att designen börjat ta form, jag ska fixa typsnitt, en presentation om mig nere i menyn och så har jag inte bestämmt till 100 vad jag ska ha för bilder i headern. Den här designen skiljer sig lite från alla andra som har sin meny till höger eller vänster på sin blogg, då jag har den längst ner på sidan under alla inläggen! Jag tänkte att det kunde vara roligt att prova något nytt för en gångs skull! Men jag vet kanske inte om hela designen är lite för tråkig, vad tycker ni?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?