Vattenland och vansinne

2014



 
Idag gick jag upp vid 10 för att vara barnvankt åt lillebror och hans kompis, om jag hade fått välja så hade jag sovit några timmar till! Men iallafall så stekte jag pannkakor till dem till lucnh och därefter begav vi oss till kneippbyn och vattenland, dock badade inte jag då jag har fullt upp med at springa efter dem! 
 
Något jag även tänkt på är hur lång tid det tar att gå med yngre barn, jag blir galen! I vanliga fall tar det max 5 minuter för mig att gå ner till kneippbyn men som idag när jag har två yngre med mig så tar det minst 20 minuter att gå! På något sätt lyckas dom "stå stilla i farten", det rör sig framåt men när man tittar på dom ser det inte ut som att de rör sig, de sniglar sig fram! Sen ska det ju självklart pratas samtidigt vilket drar ner taken ännu mer och idag hade de påsar med badkläder med sig som det ska viftas med.. Det ska även stannas så att dom kan visa varandra vad de kan göra för trix med de där påsarna.... Haha man får påminna dem om att röra sig framåt hela tiden, något som driver mig till vansinne! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?