Vad gör man en sån här dag

2014



Jag skulle inte ha sagt något om vädret igår för idag regnare det och blåser helt plötlisgt, så typsikt! Jag hatar det här vädret när man är barnvakt för det finns inte så mycket vilja till att gå ut och hitta på saker då, det är bara kallt och ruggigt.. Inte så att man går till stranden precis! Jag lyckades iallafall få med mig ungen ner till kneippbyn en stund så att han kunde få springa av sig ett tag och tro det eller ej men han badade även på vattenland i det här vädret! Haha jag stod med långbyxor och tjocktröja huttrandes och kollade på honom, det kunde inte ha varit skönt! 
 
Nu är vi iallafall inne i värmen igen och vi har precis avslutat en match i skipbo som jag vann till Jakobs besvikelse, haha måste säga att jag är ganska bra på det spelet (dock är det mest tur..)! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?