Ashley Benson

2014



 
För några dagar sen så började jag titta igen på Pretty Little Liars efter ett tags upphåll och jag idag fick jag H&Ms nyhetsbrev där just Ashley Benson stod modell! Jag tycker det är lite extra roligt när olika företag, exempel H&M använder sig av ansikten som man känner igen och i det här fallet en person man följer. Gillar även outfit nr 1, 3 och 5! Så tummen upp för Ashley och H&M idag! 



Linafoto

http://linafoto.se/

Svar: Hej Jennifer. Du sökte tips på objektiv. Du hade ett 50mm, vilket är superanvändbart till både porträtt och vardag. Men ett med lite mer zoom är du ute efter alltså. Jag har ju ett 85mm som jag älskar till porträtt, men skulle gärna vilja ha ett 135mm för att få ännu mer zoom till porträtt.foton. Det beror på hur mycket pengar du vill lägga på ett objektiv. Kan säga att fasta objektiv är mycket skarpare än de med zoom. Men vill du ha ett riktigt bra zoom som är skarpt så kostar det en hel del. Det finns 70-200mm f/2.8 men det kostar en hel del. Det finns en billigare 70-200mm f/4, men då är det inte lika ljusstarkt och ger inte lika suddig bakgrund. Det beror lite på vad du är ute efter och hur mycket pengar du har att lägga på objektiv.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?