Chicago PD

2014



För ett tag sedan så började jag se på Chicago fire som jag redan har tipsat er om och i samband med den serien så hittade jag en ny som heter Chicago PD.
 
Jag hittade den då Sophia Bush kom in som polis i ett avsnitt av Chicago fire (Hon är med i min favorit serie OTH)  och bestämde mig då för att kolla upp henne och se om hon hade gjort några fler filmer/serier sen OTH. Det visade sig att hon var med i Chicago PD som sänds parallellt med Chicago fire då dom 2 serierna går hand i hand, de är sammankopplade. 
 
Så jag började kolla på Chicago PD och det handlar om ett gäng poliser och deras liv/arbete. När jag började titta på serien så kände jag igen flera av karaktärerna då de har varit med i olika avsnitt av den andra serien. Eftersom att jag älskar Chicago fire är jag hur glad som helst över att jag hittade den här serien också då dom är så lika varandra fast peronerna har olika yrken. Jag gillar lite spänning i filmer/serien och eftersom att den här serien bjuder på det så är den perfekt för mig! 
 
Haha förlåt för rörig inlägg men det är svårt att förklara både kopplingen mellan serierna och vad den handlar om, det jag vill säga är: Se den! 
(Det var svårt att hitta en trailer till hela säsongen men klippen nedan är först en promo till avsnitt 4 och sedan något hopplock av olika bitar!) 
 /div>
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?