Vad jag fick hem

2013



Tröja från H&M 99kr / Eyebrow lifter från Isadora 89kr tror jag
 
Eyebrow liftern är från Isadoras kollektion Bella vita och jag har velat ha den sen serien kom ut, jag har inte hunnit testa den men jag kan skirva mer om den när jag provat den några gånger! 
 
Lumene Illuminating & Smoothing primer 119kr / vit gardin 129kr / Dove body milk 39-50kr
 
Jag behövde en ny primer och köpte Lumenes för att den ska vara bra till torr hy villket jag har. Den är väldigt lätt och känns inte tung i ansiktet men ett litet minus är att den luktar kanske lite för mycket (inte äckligt).  Annar så gillar jag den! 
 
Läppstift "Darling Pink" från H&M 50kr / Lipbalm H&M 20kr tror jag
 
När jag gick in på H&M idag så såg jag att dom fått in läppstift men jag var först tveksam för jag inget större fans av deras övriga produkter. Men eftersom jag börjar bli lite smått beroende av läppstift så tänkte jag varför inte?! Så jag köpte Darling pink som har färgen rosa/korall och jag tycker att den var bättre en jag förväntat. Färgen är fin och stiftet mjukt och lätt att arbeta med men det håller inte så länge på och det är inget förr folk med torra läppar. Men jag tycker ändå att det är värt att köpa då det bara kostar 50kr! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?