Elf!!

2013



Efter lunch så fick jag en avi på att mitt packet från elf hade kommit till mataffären så nu för en stund sedan sprang jag upp och hämtade ut det och just nu känner jag mig som ett barn på julafton! Så fort jag kom hem så öppnade jag och nu har jag suttit och testat allt lite snabbt på handen osv. 
 
När jag beställde från elf så hade jag ställt in mig på att mycket kunde nog va ganska dåliga produkter med fula och svaga färger men jag fick fel! Nu när jag har suttit och provat har jag förvånats om och om igen för alla produkter är väldigt pigmenterade och de flesta färgerna är väldigt fina! När man beställer på internet så kan man tro att färgen är en annan när man tittar på bilden jämfört med i verkligheten så jag var lite orolig att det skulle komma fula färger, men jag gillar alla färgerna förutom ett av läppstiften.
 
Jag ser fram emot att testa allt mer! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?