Påväg hem till mig

2014



Igår la jag som sagt en order inne på Forever 21. Jag har aldirg beställt saker därifån så jag vet inte om de är bra kläder eller inte, har hört båda delarna. Men iallafall så är jag i stort behov av kläder till sommare och är man som jag en fattig student så är dom här priserna väldigt bra, typ H&M men nästan billigare! Nu håller jag bara tummarna för att jag gillar kläderna när jag får hem dem också! 

Forever 21

 Typ det jag beställde, det saknas något plagg jag inte kunde hitta inne på polyvore och som ni ser beställde jag bara överdelar!  Sen så ska klänningen i mitten uppe med öppen rygg vara vit och jag är jävligt tveksam över den blå tröjan med blommor på. Grejen är den att det är öppna sidor på den som jag vill ha, så jag ska försöka få den att funka! 



Isabelle Olofsson

http://isabelleolofsson.se/

Fick du betala tull eller frakt?

Svar: Jag behövde inte betala frakt, jag tror att det är gratis om man handlar över 600kr.. Och tull vet jag inte än, det märker man väll när man hämtar paketet? :D
Jennifer Smedberg


Isabelle Olofsson

http://isabelleolofsson.se/

Haha ja det kanske! Du kan väl höra av dig när du vet om du betalade tull?? För jag är jättesugen på att beställa därifrån men rädd för tullen!! :D

Svar: Ja självklart! :D
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?