Blommor och Top model

2014



 
Jag älskar "färska"? blommor och önskar att jag var en sån person som kunde ha en blomma på rummet och faktiskt få den att öerleva, men nej. Det kan jag inte. Såfort jaf får en växt med blommor på så tar det max en månad innan den är helt död, haha jag fattar inte att det ska vara så svårt att ge den lite vatten någon gång ibland! Just nu har jag bara gröna växter på rummet men jag funderar på att göra ett nytt försök snart.. Jag vill ha blommor, det är ju så fint! 
 
På tal om något helt annat så såg jag nyss klart sista top model Sverige avsnittet och Feben vann vilket jag är mindre glad över då jag höll på Ellinor. Jag gillade Feben i början men sedan utvecklades hon till en person som jag inte riktigt tål, det enda intrycket jag får av henne är att hon tror att hon är så mycket bättre en alla andra och hon säger hela tiden att hon vill "det här" mycket mer en de andra deltagarna, vilket jag tycker är fel för alla vill det minst lika mycket som hon. Så att hon vann är jag inte så glad över..! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?