Beslutsångest

2014



Om jag hade söndagsångest i fredags kan ni ju bara gissa hur mycker ångest jag har idag när det nu är söndag.. Haha väldigt mycket! Dagen har bestått av sovmorgon till halv 12 och sedan har jag tittat klart på alla avsnitt av "The 100" som finns ute en så länge. Jag skrev ju om den serien i ett tidigare inlägg och då hade jag inte sätt så mycker men nu har jag sätt 7 avsnitt tror jag och gud vad bra den serien är! Rekommendras väldigt starkt! 
 
Nu ikväll har jag lite (mycket) plugg att ta tag i och det första är att välja ut bilder och redigera.. men det är där beslutsångesten kommer in i bilden. Jag har plockat ut ca 70 bilder och av dem så ska jag ha kvar kanske 30 stycken.. Haha för mig som har svårt att bestämma sig så är detta en mördröm! 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?