April favoriter

2014



 
  • Carte d'ors Oreo glass! Den här glassen upptäckte jag för någon månad sedan och den slår ut alla andra glasser stort!
  • Max Factor Miracle Touch Creamy blush i färgen 14 soft pink har varit en stor favorit bland sminket den här månaden. Dom dagar då jag inte riktigt orkat sminka mig har jag bara tagit den här, maskara och fixat ögonbrynen. Älskar "cream blush" för det ser så naturligt ut! 
  • En låt: Youngblood Hawke, "We come running". Den här låten hörde jag första gången när jag såg på serien "The 100" i den scenen den kom på var det ren lycka och personerna var så himla glada, så efter det förknippar jag den här låten med glädje så fort jag hör den. 
  • Viva la diva 3 in 1 concealer, dom dagarna då det är som mörkast under ögonen och rött runt näsan åker den här fram! När jag är riktigt blå under ögonen så tar jag först den röda färgen under fondation och sedan den beiga över dom 2. När jag inte har så stora ringar så tar jag oftast bara den beiga för att jämna ut lite och ljusa upp. 
  • Dove body milk i deep care. Kan vara den bästa hudkräm jag någonsin testat. Den här köpte jag för första gången förra sommaren då jag ville ha något som verkligen återfuktar huden och sedan dess har jag varit fast! Älskar den och om du smörjer in dig på morgonen så håller återfuktningen verkligen hela dagen utan att du blir det minsta torr! 
  • Min favorit serie den här månaden har Chicagp P.D. Jag älskar verkligen den här serien och varje avsnitt är riktigt bra! Haha jag räknar alltid dagarna tills nästa kommer ut!
  • Bik Boks flex jeans! Det här måste vara de bästa jeansen ever! Jag har nog 3 par svarta med hög midja varav ett par har jag klippt hål på knäna och alla par har använts flitigt den här månaden. De dagar det är varmt ute har jag rullat upp byxbenen en aning med vita converse till!
  • Färgat hår!! Håret på biden tillhör Evelina barry (youtuber) och hon nyligen färgat det lila/blått, det är lite blåare nu än på bilden. Jag har varit helt besatt av färgen på hennes hår och om jag hade haft blont hår hade jag nog utan tvekat färgat mitt hår så, eller i alla fall en dipdye i den färgen! 
Vad har ni haft för favoriter i april?
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?