2 nya

2014



Om ni har följt mig ett tag så vet ni att jag är lite av en serienörd, ja helt beroende av serier. Just nu håller jag på att ser Chicago fire och Chicago PD men eftersom att det bara kommer ut ett avsnitt i veckan från varje serie så räker inte det riktigt till för min del. Så i förrgår satte jag mig och letade upp 2 serier till som jag kan kolla på och då hittade jag "The 100" och "Star-Crossed". Dom här 2 serierna är ganska nya så det finns inte så många avsnitt ute av varje men det gör inget för när jag sätt igen dom så har jag i alla fall 4 serier i veckan att se på, det borde räcka! 
 
Jag har sätt några avsnitt av varje och tycker än så länge att dom är bra, jag hoppas att det håller i sig! 
 
The 100
Star-crossed
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?