Run

2014



Ikväll var jag ute och sprang och det var ca en vecka sen jag gjorde det sist. Den här gången sprang jag med musik i öronen och det har jag inte gjort tidigare, jag trodde inte att det skulle bli någon skillnad men oj vad fel jag fick! Det gick 1000 gånger bättre med musik för då koplade jag bort allt runt om och jag glömde nästan att jag sprang och att det var jobbigt. Men självklart dog mobilen halvvägen och därefter gick det kasst! Nästa gång springer jag med fullt batteri!! 
 
Har ni några speciella låtar som ni lyssnar på när ni springer eller tränar? Berätta! :)
 
Inte mina bilder, de kommer från weheartit.com! 
 



Henrietta

http://ettass.blogg.se

Väldigt fina bilder :)
brukar höra på Showtek - Booyah :D tränar alltid stenhårt när jag hör på den, den har så bra tempo!

Svar: Tack! Och den låten ska jag kolla upp! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?