Mello

2014



 
Igår var det som ni förmodlingen inte missat final i mello där Sanna Nielsen vann vilket jag stör mig något enormt på. Jag hatar att hon vann men det fanns inte håller någon annat som jag tycker va något speciellt med, men jag hade hellre sätt vem som helst som ställt upp i år ta hem segern. Haha hatar Sannas låt kort sagt! 
 
Jag blir också lite sur på hur de tar fram vinnaren. Dom låter ju 11 andra länder ge poäng som i stort sätt avgör vem som vinner men sen så ska också vi svenka folket sitta och rösta och de rösterna blir ju inte alls lika påverkande för reultatet som juryns röster är. Plus så skulle de här andra länderna kunna ge de högsta poängen till våra sämata bidrag bara för att göra så att vi skickar vidare något dåligt så att de får en större chans att vinna.... 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?