Trött och paket

2014



Jag kan inte sätta ord på hur trött jag är just nu, jag var till och med piggare igår och då var det första skoldagen... Sitter i vilket fall som helst på No lektionen just nu och skriver på min uppsats SOVER, efter det blir det matte, lunch och sen skriva ännu mer på uppsatsen till klockan halv 4.... Jag vet inte rikigt hur jag ska orka ignom den här dagen! 
 
 
Igår var jag och hämtade ut 2 paket från posten, ett från mina kusiner som råkat få med sig mina saker när de åkte härifrån och ett från ellos (tro det eller ej) med kläder. Jag gillar egentligen inte ellos men jag hittade ett par byxor där som jag letat jätta länge efter och en vanlig grå tröja. Det enda problemet med det paketet var att det inte hade skickat byxorna.. Blir så trött när man får fel saker eller inte får dem överhuvudtaget. 
 
Något lite roligare är att när jag öppnade paketet från mina kusiner så ramlar det ur fullt med stora bilder på One Direction från en tidning. Haha jag fick mig ett gott skratt och jag undrar vems idé det var.. skulle tippa på Julia eller Lisa! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?