Andra bloggar

2014



Jag fick en fråga om vad jag följer för andra bloggar så den tänkte jag svara på nu i ett inlägg!
 
Jag läser ganska många olika bloggar varje dag och det kan variera mellan allt från smink och skönhet till foto och livsstilsbloggar. De bloggar som är några av mina favoriter är: 
 
 
Tanyaburr.co.uk - En tjej från England som driver en vardags- och skönhetsblogg! Jag hittade henne genom youtube där hon har en kanal.
Molkan.se - En svensk skönhetsblogg där jag får jättemycket insperation till allt som har med skönhet att göra! 
Thingsyouremember.me - En svensk blogg som drivs av en tjej som tar otroligt fina bilder! 
 
 
 
Zoella.co.uk - En av mina absolut favoritbloggar! Den här är också engelsk och drivs av Zoe Sugg (hon har också en youtube kanal) och den handlar om lite allt möjligt, jag älskar hennes bilder! 
Ladysmart.co.uk - En ganska ny blogg om mode och vardagen! 
 
Glömde bilder på Nevnarien.se och Linda Hallbergs blogg men dom är också värda att titta in på! 
(Alla bilder i inlägget tillör respektive blogg!!) 
 
Har ni något tips på blogg, er egen eller någon annans? Är ständigt på jakt efter nya att läsa! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?