Önskan gick i uppfyllelse..

2014



 
(Gammal bild från arkivet) 
 
Gissa vem som sa förra veckan att hon också ville vara sjuk och nu är det? Jo jag. Det började i lördags då jag vaknade upp och inte riktigt kände mig helt pigg och senare när jag kollade om jag hade feber så hade jag det. Det slutade med att jag i princip sov bort den dagen och igår kände jag mig bättre ända fram tills på kvällen då febern kom tillbaks igen. Så idag stannade jag hemma och nu sitter jag här med mina ca 38.5 graders feber och önskar att jag inte sagt att jag ville bli skjuk förra veckan.. Dumt gjort! Å anda sidan så har jag fått en del plugg gjort idag så man får väll se det från den ljusa sidan också! 
 
Något annat jag gjort idag är att se klart de sista 4 avsnitten av Gossip Girl säsong 6 så nu är den serien helt slut! Jag måste säga att jag älskade sista avsnittet och det kommer nog upp ett inlägg om det på min andra blogg galenifilm.blogg.se senare ikväll! 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?