Sommar och smärtor

2014



 
2 bilder på vad vi åt här hemma i söndags, det är helt sjukt vad mycket sommarkänslor man kan få av lite grillat!
 
Och på tal om sommar och värme så satt resten av familjen upp studsmattan i helgen och då ville min lillebror att jag skulle hoppa med honom men jag kände inte riktigt för det så jag satt bara stilla på.. Dock så började han hoppa och ja, ni kan ju gissa vad som händer då, jo jag flyger upp i luften x antal gåner och någon stans där  råkar jag göra något med min rygg.. Så de senaste dagarna har jag haft så jäkla ont i ena sidan av ryggen och tro mig, det var inte roligt och sitta i en obekväm stol i skolan idag! Känner sjukt gammal såfort något händer med ryggen! 
 
 



Madeleine

http://jaensson.blogg.se

Måste verkligen hålla med om att grillat ger sommarkänslor. Bara bilderna får mig att känna doften och få sommarkänslor.
Hoppas din rygg blir bättre snart så du slipper ha ont :(

Svar: Haha ja när jag tittar tillbaks på bilderna kan jag nästan känna samma sak. Och tack, den är bättre nu! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?