Ed Sheeran

2014



Nu ikväll nåddes jag av nyheten att Ed Sheeran kommer till Sverige i november, hur har jag inte hört om det här tidigare?! Jag har velat hur länge som helst att han ska komma hit och göra en konsert och nu gör han det! Är det någon som vet vart biljetterna släpps?!! I want them!!  
 
Och inte på tal om Ed så har det ekat tomt här sedan i söndags.. De senaste dagarna har varit sjukt stressfulla och på det har jag haft en äcklig huvudverk. I måndags så gick jag runt hela dagen och var sjukt nervös för min körlektion men det visade sig gå hur bra som helst och igår så ägnade jag större del av dagen åt matten då vi hade prov idag. Jag höll på att elda upp matteboken igår för jag fattade absolut inget!! Nu är det iallafall gjort och det bästa är att det var det sista matteprovet i mitt liv! (Om jag inte väljer att plugga vidare). Nu är det bara NP proven kvar och sedan är jag fri!! 
 
 



e

http://beriz.blogg.se

vill också se!! :)

Svar: Ja! Jag har hoppats på det här länge! :)
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?