Helt normal

2013



Idag har det varit en helt okej dag ända fram tills någon gång under sista lektionen då dagen blev helt jäkla underbar! Dagen började med foto lektion då vi var och framkallade i mörkrum och efter det hade vi lunch och håla. Under sista lektionen så satt vi och jobbade i photoshop och det är då en klasskamrat säger till mig att en av One Directions låtar har läkt!! Egentligen är det väldigt dåligt och jag vill kunna hålla mig tills dom släpps men jag blev så förväntansfull så jag lyssnade på den iallafall.. Ett ord, låten är helt UNDERBAR!! Så säger jag om alla deras låtar......  När jag fick höra ett den läkt visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen så den lektionen blev ganska förstörd efter det..! Det är så sjukt mycket runt One Direction just nu, konsert, film, ny skiva villket gör mig så otroligt glad!!! 
 
Hej då från en helt normal 17 årig tjej som kanske är lite för beroende av One Direction.. 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?