Helgen

2013



Här har det ekat tomt hela helgen och det beror på att det har varit mycket annat att göra. I lördags skulle först Jakobs klass bada så då var jag tvungen att åka med för vi skulle direkt vidare efter det. Vå åkte vidare för att träffa mina kusiner som är nere över helgen och samtidigt fira min morbror. På kvällen så pluggade jag för vi har prov idag. Det är också det jag dels har engnat min söndags åt, att plugga reklam. Förutom det kom också kusinerna hem till oss och fikade och firade farsdag och mamma som fyller år i veckan! 
 
Idag har jag varit och tagit blodprov på morgon och just nu har jag sjukt ont i armen för jag spände mig och så är jag nervös för provet vi ska ha om en stund! Det är så sjukt stort ochdet måste gå bra! I eftermiddag blir det tandläkaren! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?