Nytt smink

2013



Var som sagt i Stockholm igår och en sak jag såg till att få med mig hem var smink! Så i det här inlägget tänkte jag visa och skriva lite kort om vad jag tycker om produkten!
 
 
Max Factor Creamy Blush, nr 14 "Pink".
Jag har länge funderar på att köpra en cream blush så igår fick jag det gjort och det blev en från Max factor. Jag har inte hunnit testa den så mycket men jag tycker att det blir en fin färg och den är ganska bra pigmenterad! Den är lätt att applicera också!
 
 
Maybelline Color Tattoo 24 HR, nr 35 "On and on bronze".
Jag har också varit väldigt nyfiken på Maybellines Color tattoo och eftersom att jag behöver en nya ögonskugga så tyckte jag att det var dags att prova den här.. och det beslutet ångrar jag inte! Jag älskar den!! Färgen är väldigt fin, pigmenterad och skuggan är lätt att jobba med. Jag vet redan nu att jag kommer köpa fler färger av den här!
 
 
Lumene CC Color Correcting Cream.
Jag har letar efter en bra bas produkt länge men eftersom att jag har väldigt ljus hy har det varit svårt att hitta något som passar. Men nu har Lumene kommit ut med en ny CC cream och av det lilla som jag har provat så verkar den ljusaste nyansen (light) funka för mig! Andra plus med creamen är att den luktar gott, är lätt att jobba med, har en primer som verkar funka och innehåller SPF 20. Om ni letar efter en lättare foundation så tycker jag att ni ska ta en titt på den här!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?