Mors dag

2013



 
Jag är trött! Vi kom hem från Stockholm i nättras efter att ha sprungit i affärer en hel dag vilket tar på krafterna. Det var sjukt mycket folk och jag todde att det skulle vara kallt hela dagen så jag klädde mig lite för varmt.. Men borstsett från det var dagen väldigt lyckad. (Jag ska visa i senare inlägg vad jag fick med ming hem!)
 
Idag är det som ni förhoppningsvis redan vet mors dag. Här på ön har vi jätte dåligt väder och det har regnat nästan hela dagen men jag är glad (men trött) iallafall! Vi firade med tårta i uterummet och man kunde höra på taket hur det regnade och det ljudet gillar jag! Ikväll ska vi åka hem till farmor och fira med henne och jag har bakat tårta som till det som jag skrev i fredags, så idag blir det tårta vid 2 tillfällen och jag som inte ens gillar det! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?