Dag 6: Något jag vill mer en något annat

2013



Hej! Egentligen är "något jag vill mer en något annat" dag 10's utmaning men jag flyttar den hit och lägger dag 6 på 10an istället.. Hoppas att det går bra! 
 
Bilder från we<3it.com
 
De röda prickarna på kartan är några av alla platser jag vill besöka i USA. Jag vill även besöka platser längre upp men det skulle inte funka att åka på en road trip och man skulle sicksacka sig fram! 
 
Som ni kanske förstår av bildrubriken så vill jag åka på en road trip genom USA. Att bila genom USA och se massor av ställen är den sak som ligger högst upp på min önkselista och därför tyckte jag att det passade bra in till dagens utmaning, något jag vill mer en något annat! (säger man så!?) Jag tror att det är fler än jag som har samma dröm! Jag menar, fatta vad härligt att bara få sätta sig i en bil i New York och det enda målet är att ta sig till Kalifornien! Man kan själv välja vart man vill stanna och titta mer och man kan välja hur länge man vill stanna på platsen man är på! DRÖM! 
Är det någon av er som vill åka på road trip genom USA? Villka ställen/städer skulle ni vilja se där? 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?