Dag 2 (försenad) - favorit klädesplagg

2013



 
Dag 2 av utmaningen är att visa mitt favorit klädesplagg! Jag kunde inte bestämma mig mellan 2 par byxor så jag visar båda!
 
(Bilden är tagen med mobil!)
 
 
Dom förta byxorna är ett par tights med döskallar på! Dom är ganska nya och jag har bara hunnit använda dem 1 gång men jag gilar dom då de är lite annorlunda! :) Dom kommer från Lindex och kostar 200kr.
 
De andra byxorn är ett par varta jeans med hög midja! Det finns inte så mycket att skriva om dom.. det är bara ett par vanliga jeans! De kommer från BikBok och kostar 499kr.
 
Enligt mig är det ett ganska tråkigt val av favorit kläder men jag kunde inte komma på något annat och det är dom här klädesplaggen jag gillar att ha på mig mest i min garderob.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?