Dag 10: En av mina framtidsdrömmar

2013



Ja det var ett tag sedan det blev en dagens utmaning men nu tänker jag göra klart hel grejen en gång för alla! Dagens utmaning är en av mina framtidsdrömmar och jag har ganska många men jag tänkte dela med mig av den största! 
 
Alla bilder från http://weheartit.com/jenni_S
 
En av mina största drömmar är att flytta till USA eller England. Skulle jag flytta till USA så skulle jag vilja bo i New York eller kalifornien och skulle det bli England så vill jag bo i London. Drömmen är att flytta dit och hitta drömhuset, lägenhet, takvåning, you name it! Anledningen till att jag vill flytta till något av de här ställen är helt enkelt att jag älskar länderna och skulle ge allt för att få åka dit och helst av allt stanna. Drömmer du om att flytta utomlands?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?